VEEL GESTELDE VRAGEN
BESTELLINGEN
Wij doen ons uiterste best om u geplaatste bestelling zo snel mogelijk te verwerken en verzenden. Als een bestelling voor 15.00 uur betaald wordt, op dinsdag t/m zaterdag, dan wordt de bestelling dezelfde dag nog verzonden*. Als de bestelling door ons verwerkt is zal je een Track and Trace code van je pakket ontvangen. Met deze code kun je de bestelling volgen. Houd er rekening mee dat het een tijdje kan duren voordat de tracking link werkt.
*Bestellingen op vrijdagavond of zaterdag tot 17:00 uur geplaatst, worden verwerkt maar op maandag pas door de pakket dienst in behandeling genomen.
Het kan zijn dat artikelen in filiaal Oisterwijk liggen, deze worden de volgende (door ons werkende dag) verzonden.
Een bestelling kan in een van de winkels opgehaald worden. Selecteer hiervoor verzenmogelijkheid; ‘Afhalen in de winkel Tilburg / Oisterwijk’.
Als een webshop bestelling in de winkel opgehaald wordt, houdt deze wel dezelfde voorwaarden als een verstuurde webshop bestelling. Dat wil zeggen ruilen of retourneren binnen 14 dagen, na het plaatsen van de bestelling.
Helaas kan dit voorkomen, bij voorbaat onze excuses hiervoor. Het kan zijn dat een item op hetzelfde moment in de winkel als online verkocht wordt. Ook kan het zijn dat de voorraad door een (systeem)fout of diefstal afwijkt. Zodra we zien dat een artikel niet op voorraad is ontvang je bericht van ons. Het geld wordt direct teruggestort op dezelfde manier als je betaling voldaan is.
BETALINGEN
Betalen kan voor Nederlandse klanten middels iDeal, ApplePay, Creditcard; Visa & MasterCard. Voor Belgische klanten middels Bancontact of voor Duitse klanten met Sofort.
Betalen met iDeal
iDEAL is een gemakkelijk en snel betaalmiddel voor internet bankieren met ABN AMRO, ASN, Fortis, Friesland Bank, ING Bank, Rabobank, Regio Bank, Van Lanschot Bankiers en SNS Bank.
Met iDEAL kun je veilig je online aankopen betalen, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank (Nederland). Zodra je gaat betalen wordt je doorgelinkt naar het inlogscherm van je eigen bank, waar de betaling afgehandeld kan worden.
ALGEMENE VRAGEN
Je kan altijd naar de winkel bellen om een artikel te reserveren, +31 (0)13 463 61 21. Houd er rekening mee dat wij de artikelen een maximaal aantal dagen kunnen reserveren.
Alles wat we online verkopen, verkopen we ook in de winkel. Het is mogelijk dat een artikel niet in beide filialen op voorraad is. Mocht je willen weten waar het artikel op voorraad is, bel ons dan even.
De meeste outlet artikelen vindt je in Tilburg.
RUILEN EN RETOUR ZENDEN
Het retoursturen van een bestelling kan tot 14 dagen na ontvangst.
Retourneren is op eigen kosten en gaat als volgende:
- Plaats de artikelen die je wil retourneren onbeschadigd, ongedragen en met alle labels eraan in de doos.
- Stop de pakbon/factuur in de doos.
- Breng het pakket naar een van de winkels, of plak deze goed dicht en verstuur deze naar ons met een verzender naar keus.
- Bewaar je verzendbewijs zorgvuldig tot de retour verwerkt is. Zodra wij het pakket ontvangen zullen wij deze verwerken en de retourstorting aanmaken.
Retouradres:
New Vulto
Jac. Oppenheimstraat 9
5042NM Tilburg
Een bestelling kan in de winkel geretourneerd worden. Deze retour wordt op dezelfde manier behandeld als een via de post ontvangen retour. Als je het pakket afgeeft in de winkel ontvang je een bewijs van afgifte. Het bedrag van de retour ontvangen items wordt op dezelfde wijze teruggestort als de betaling voldaan is. Bij een ruiling kan de retour verrekend worden met aankopen die in de winkel gedaan worden. Mocht er dan nog een bedrag open staan, wordt dit op dezelfde wijze teruggestort als de betaling voldaan is.
Het totaalbedrag van de retour gezonden artikelen wordt op dezelfde manier teruggestort als de betaling voldaan is. Als de retournering via de webshop geregeld is wordt het totaalbedrag van de retour gezonden artikelen minus de verzendkosten van retourzending teruggestort. Dit bedrag wordt binnen maximaal 14 dagen, nadat wij het pakket ontvangen hebben, retour gestort.