VOOR 15.00 UUR BESTELD? DEZELFDE DAG VERZONDEN
0

Veelgestelde vragen

Welkom bij de Veelgestelde Vragen van New Vulto! Hier vind je antwoorden op al je vragen over bestellingen, verzending, retouren en meer. Staat je vraag er niet tussen? Neem gerust contact op met onze klantenservice!

voordelen new vulto

BESTELLINGEN

Hoe snel kan ik mijn bestelling verwachten?

Wij doen ons uiterste best om u geplaatste bestelling zo snel mogelijk te verwerken en verzenden. Als een bestelling voor 15.00 uur betaald wordt, op dinsdag t/m zaterdag, dan wordt de bestelling dezelfde dag nog verzonden*. Pakketten op zaterdag verzonden worden op maandag in behandeling genomen door de vervoerder. Als de bestelling door ons verwerkt is, zal je een Track and Trace code van je pakket ontvangen. Met deze code kun je de bestelling volgen. Houd er rekening mee dat het een tijdje kan duren voordat de tracking link werkt.

*De artikelen kunnen op dezelfde dag verzonden worden mits alle artikelen in filiaal Tilburg aanwezig zijn.

Een bestelling kan in de winkel opgehaald worden, als dit aangegeven is bij het plaatsen van de bestelling. Deze verzendmethode is altijd gratis. Hoe snel de bestelling klaar kan staan is afhankelijk van in welk filiaal de item(s) aanwezig zijn. Je ontvangt van ons een e-mail wanneer de bestelling in Tilburg of Oisterwijk opgehaald kan worden. 

Als een webshop bestelling in de winkel opgehaald wordt, houdt deze wel dezelfde voorwaarden als een verstuurde webshop bestelling.

Afhalen in Tilburg: Jac. Oppenheimstraat 9, 5042NM (achterkant van de Westermarkt) 
Afhalen in Oisterwijk: Dorpsstraat 11B, 5061HH (in de Passage)

Helaas kan dit voorkomen, bij voorbaat onze excuses hiervoor. Het kan zijn dat een item op hetzelfde moment in de winkel als online verkocht wordt. Ook kan het zijn dat de voorraad door een (systeem)fout of diefstal afwijkt. Zodra we zien dat een artikel niet op voorraad is ontvang je bericht van ons. Het geld wordt direct teruggestort op dezelfde manier als je betaling voldaan is.

Dat is zeker mogelijk! Plaats als opmerking bij de bestelling om welk item het gaat en voor welke gelegenheid het gewenst is in te pakken. Wij zorgen ervoor dat het kant en klaar is om te geven. 

Wil je het cadeau rechtstreeks naar de ontvanger verzenden? Dan kan dit alleen als het de hele bestelling betreft. Geef hiervoor een afwijkend verzend- en factuur adres op. Bij het apart verzenden van de cadeaus gelden onze standaard verzendkosten. Geef als opmerking bij het plaatsen van de bestelling aan dat het een cadeau betreft en laat eventueel een boodschap achter voor de ontvanger. 

BETALINGEN

Op welke manier kan ik mijn bestelling betalen?

Betalen kan voor Nederlandse klanten middels iDeal, Creditcard; Visa & MasterCard. Voor Belgische klanten middels Bancontact of voor Duitse klanten met Sofort.

Betalen met iDeal

iDEAL is een gemakkelijk en snel betaalmiddel voor internet bankieren met ABN AMRO, ASN, Fortis, Friesland Bank, ING Bank, Rabobank, Regio Bank, Van Lanschot Bankiers en SNS Bank.

Met iDEAL kun je veilig je online aankopen betalen, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank (Nederland). Zodra je gaat betalen wordt je doorgelinkt naar het inlogscherm van je eigen bank, waar de betaling afgehandeld kan worden.

Dat is zeker mogelijk! Deze dienen wij alleen nog te activeren. Stuur ons hiervoor een e-mail of een WhatsApp bericht met een foto van de cadeau-/tegoedbon met het barcode nummer en het bedrag duidelijk zichtbaar. 

Mochten artikelen gekocht met een cadeau-/tegoedbon retour gebracht worden, zal het bijbetaalde bedrag retour gestort worden, het resterende bedrag wordt terug omgezet in een shoptegoed.

VERZENDEN & RETOUNEREN

Verzenden

Verzenden binnen Nederland is gratis voor alle bestellingen vanaf €75. Voor bestellingen onder de €75 betaal je €5,95 verzendkosten. 

Verzenden naar België en Duitsland is gratis vanaf €150. Voor bestellingen onder de €150 betaal je €7,95 verzendkosten. 

Mocht je vanuit een ander, niet genoemd land, willen bestellen neem dan contact met ons op. 

Het team van New Vulto probeert bestellingen, mits voor 15.00 uur betaald, dezelfde dag nog te verzenden. Dit is alleen mogelijk als alle bestelde artikelen in filiaal Tilburg aanwezig zijn.

De dagen waarop pakketten verzonden worden zijn dinsdag t/m zaterdag. De pakketten van zaterdag worden maandag pas door de pakket dienst in behandeling genomen. 

De pakketten worden door ons opgehaald door de fietskoeriers van Tour de Ville. Binnen Tilburg & Goirle bezorgen zij ook de pakketten. In andere steden worden de pakketten geleverd door PostNL. 

Wil je de bestelling in de winkel van Tilburg of Oisterwijk ophalen, dan is dit mogelijk door deze optie aan te geven bij verzending; 
” Afhalen in de winkel Tilburg ”  –   ” Afhalen in de winkel Oisterwijk ”

Je ontvangt een e-mail als je bestelling klaar staat om opgehaald te worden. 

Een bestelling afhalen in de winkel kan soms dezelfde dag al, afhankelijk van waar het artikel op voorraad is. 

Het retourneren van een bestelling kan tot 14 dagen na ontvangst. 

Verzenden: Het retour sturen van een bestelling is voor eigen kosten en met een verzender naar keus. De factuur moet aan de zending toegevoegd zijn zodat deze verwerkt kan worden. De artikelen kunnen in dezelfde verpakking geretourneerd worden als waarin je deze ontvangen hebt. Maak de verpakking goed dicht en verzend deze naar het onderstaande adres:

New Vulto Tilburg
Jac. Oppenheimstraat 9
5042NM Tilburg

Retour brengen: De bestelling kan in Tilburg & Oisterwijk teruggebracht worden, binnen openingstijden. Hierbij gelden dezelfde voorwaarden als het retoursturen van een bestelling. 

Een bestelling kan in de winkel geretourneerd worden. 

Deze retour wordt op dezelfde manier behandeld als een via de post ontvangen retour. Als je het pakket afgeeft in de winkel ontvang je een bewijs van afgifte. Het bedrag van de retour ontvangen items wordt op dezelfde wijze teruggestort als de betaling voldaan is. Bij een ruiling kan de retour verrekend worden met aankopen die in de winkel gedaan worden. Mocht er dan nog een bedrag open staan, wordt dit op dezelfde wijze teruggestort als de betaling voldaan is.

New Vulto Tilburg
Jac. Oppenheimstraat 9
5042NM Tilburg

New Vulto Oisterwijk
Dorpsstraat 11B
5061HH Oisterwijk

Het totaalbedrag van de retour gezonden artikelen wordt op dezelfde manier teruggestort als de betaling voldaan is. Dit bedrag wordt binnen maximaal 5 dagen, nadat wij het pakket ontvangen hebben, retour gestort.

De betaling komt terug op de rekening onder naam van Mollie payments.

Voor aankopen in de winkels gelden niet dezelfde regels als bij online aankopen. Wij geven geen geld terug bij in de winkel gekochte artikelen. Artikelen in de winkel gekocht mogen omgeruild worden tegen andere artikelen. Mocht je op dat moment niet kunnen slagen dan ontvang je een tegoedbon. 

Deze tegoedbon verloopt niet en kan ten aller tijden, in beide winkels en online (mits geactiveerd), ingeleverd worden. 

ALGEMENE VRAGEN

Kan ik een artikel reserveren in de winkel?

Je kan altijd naar de winkel bellen om een artikel te reserveren:

Tilburg +31 (0)13 463 61 21
Oisterwijk +31 (0)13 762 09 20

Houd er rekening mee dat wij de artikelen een maximaal aantal dagen kunnen reserveren.

De webshop voorraad is de voorraad van Tilburg & Oisterwijk samen. Als artikelen online uitverkocht zijn dan geld dit ook voor de voorraad in de winkels. 

Mocht je willen weten in welk filiaal de artikelen op voorraad zijn kun je contact met ons opnemen. Ook is het mogelijk om een webshop bestelling te plaatsen met verzendmethode afhalen in de winkel, dan ben je er zeker van dat je de artikelen in het door jou gewenste filiaal kan passen.

Het kan zijn dat producten al wel in de winkel liggen maar nog niet online staan.