VOOR 15.00 UUR BESTELD? DEZELFDE DAG VERZONDEN
0

KLACHTEN

Mocht je een klacht hebben over een van onze artikelen kun je deze aanmelden via webshop@newvulto.nl of via Whatsapp.  Vermeld in deze e-mail je bestelnummer -datum, je persoonlijke gegevens en de klacht met een foto hiervan. Wij proberen binnen 2 tot 3 dagen je klacht in behandeling te nemen, m.u.v. zondag en maandag.

Na beoordeling van het product door New Vulto en/of de fabrikant zal worden besloten hoe de klacht behandeld wordt. Wij zullen altijd ons best doen om een klacht naar tevredenheid op te lossen.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Ook is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.