Antony Morato

MoratoIn 2007, drie jonge broers Lello, John en Tania Caldarelli gebaseerd Antony Morato. Opgezet als een modemerk besteedt aandacht aan trends en de combinatie van de hoogste kwaliteit tegen de beste prijs, heeft het bedrijf al snel zich gepositioneerd tussen de belangrijkste spelers in het landschap van vrijetijdskleding voor mannen en jongens. Het merk heeft zijn eigen designtaal is de brede waaier van het product in de originele communicatie strategieën, ondersteund door een houding erg cool en een zeer herkenbare look.

Na zich gevestigd te hebben in Italië, heeft het bedrijf al snel een groot aantal trouwe klanten internationaal. Na slechts vijf jaar oud, in 2011, heeft het merk produceerde ongeveer vier miljoen artikelen verdeeld in drie duizend winkels wereldwijd, onderscheiden zich als een van de toonaangevende herenmode snelst groeiende in de afgelopen twintig jaar. Antony Morato kleding worden op dit moment verkocht in 30 flagship stores – gelegen op strategische gebieden van Europa, Azië en Zuid-Amerika – in multibrand boetiek gedistribueerd in meer dan 50 landen. 

http://www.morato.it